SUSHI NIPPON

Recentebeoordeling


5 sterren uit 5284 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sushi Nippon. Meer weten? Ontdek meer

8 jun 2026 om 16:22 De sushi was echt lekker zou er weer opnieuw bestellen
5 jun 2026 om 23:54 sashimi smaakte bedorven, ook last van gekregen. rare bezorger, komt rond 22:00 bezorgen bovenin een galerijflat. schreeuwt tegen iemand een etage lager. staat te springen en lawaai te maken. respectloos wij bestellen wel ergens anders.
31 mei 2026 om 20:18 Het was erg lekker en vers, heel erg bedankt
29 mei 2026 om 19:55 het was weer erg lekker.... wij willen nooit tonijn omdat onze dochter allergisch is voor tonijn dus vragen we wat anders en daar doen ze nooit moeilijk over. De bezorger is ook altijd vriendelijk....we hebben vandaag heerlijk gegeten.
23 mei 2026 om 19:07 het was een aanrader super lekker
20 mei 2026 om 7:25 All perfect like always
13 mei 2026 om 21:30 It was perfect and fresh and with great presentation.